Recension av Quantico säsong 2 avsnitt 1: Priyanka Chopras show letar efter svar

I det första avsnittet av Quantico 2 kommer många frågor att dröja men skaparna verkar veta vad de vill och förhoppningsvis kommer de att klargöra alla tvivel i de kommande avsnitten.

Quantico, quantico 2 recension, quantico avsnitt 1, quantico säsong 2 recension, quantico 2 avsnitt 1, quantico s2e1, quantico pc, quantico peecee, quantico recension, quantico nytt avsnitt, Priyanka Chopra, Quantico säsong 2, Quantico säsong 2 premiär 2 avsnitt ett, Quantico säsong 2 avsnitt ett priyanka, Quantico första avsnitt, Alex Parrish, Alex Parrish roll, Alex Parrish quantico, Quantico säsong 2 öppningsavsnitt, Quantico nyheter, Quantico priyanka, Quantico priyanka roll, Quantico höjdpunkter, Priyanka Chopra TV Show, Priyanka Chopra-nyheter, Priyanka Chopra-uppdateringar, underhållningsnyheter, indian express, indian express-nyheterDet första avsnittet av Quantico 2 kommer att introducera många nya ansikten, utmaningar, uppgifter och risker som ligger framför Ryan och Alex.

Det första avsnittet av Quantico säsong 2 var ungefär som dess pilot. Alex Parish har ett take it or leave it-erbjudande från CIA efter att ha blivit avskedad från FBI den senaste säsongen.

De oräkneliga tidshoppen, inom de första minuterna av showen, ökar bara förvirringen. Du kanske måste se avsnittet igen för att vara säker på vad som händer.

Förutom Ryan Booth, (Jake McLaughlin), Nimah Anwar (Yasmine Al Massri), Shelby Wyatt (Johanna Braddy) och Miranda Shaw (Aunjanue Ellis), kommer du att introduceras för många nya ansikten, utmaningar, uppgifter och risker som ljuger före Ryan och Alex.

Mer från underhållningsvärlden:

Vi hoppar till det förflutna när Ryan och Alex är väldigt kära. De två blir tilldelade ännu en uppgift precis när han ska ställa frågan. De får reda på att de båda arbetade undercover för FBI. Snart börjar Alex och Ryan sin utbildning som hemliga agenter och försöker övertyga resten av sina klasskamrater att de inte är något annat än bekanta ansikten på Quantico.

Quantico, quantico 2 recension, quantico avsnitt 1, quantico säsong 2 recension, quantico 2 avsnitt 1, quantico s2e1, quantico pc, quantico peecee, quantico recension, quantico nytt avsnitt, Priyanka Chopra, Quantico säsong 2, Quantico säsong 2 premiär 2 avsnitt ett, Quantico säsong 2 avsnitt ett priyanka, Quantico första avsnitt, Alex Parrish, Alex Parrish roll, Alex Parrish quantico, Quantico säsong 2 öppningsavsnitt, Quantico nyheter, Quantico priyanka, Quantico priyanka roll, Quantico höjdpunkter, Priyanka Chopra TV Show, Priyanka Chopra-nyheter, Priyanka Chopra-uppdateringar, underhållningsnyheter, indian express, indian express-nyheterDet har skett en del massiv utveckling, tillräckligt övertygande för att släppa alla anklagelser mot Alex Parrish.

För att komma tillbaka till nuet är Ryan nu i president Todds detalj. Han delar en snabb och spänd icke-detaljerad interaktion med Alex. Han och hans team är i New York för G20-toppmötet, dit världsledarna har anlänt för ett möte. Samtidigt upptäcker Alex en död man, Jeremy Miller som hon hade dödat sig själv och hennes misstankar om en möjlig bombexplosion börjar. Hon ringer Shellby för bekräftelse som berättar att mannen inte är Jeremy Miller, utan Paolo Silva. Innan hon hann ge mer information kopplas deras nätverk ur och med ett flygfoto ser vi Alex igen mitt i en rad bombattacker.

Tillbaka på G20-toppmötet har maskerade angripare tagit sig in i huvudbyggnaden och håller alla invånare som gisslan. De hotar presidenten med att avrätta First Lady. Samtidigt är Alex på väg. Hon smyger in i en byggnad och hittar lådorna där angriparna har förvarat sin utrustning. Hon blir fångad av en av dem och efter att ha slagit av masken får hon reda på att det är Jeremy Miller som säger till henne att hon har fel om många saker. Innan hon hann skjuta honom hoppar han ut genom fönstret och flyr. Samtidigt höjer angriparna sin stora tunga kniv för att avrätta First Lady och Alex dyker upp utanför scenen. Många frågor kommer säkert att dröja men skaparna verkar veta vad de vill och förhoppningsvis kommer de att klargöra alla tvivel i de kommande avsnitten.